Asosiy

/

Tarkibiy qismlar

/

Dasturiy ta'minot litsenziyalari

/

VMware vSphere SnS (yordam va obuna) – 3 yilga

VMware vSphere SnS (yordam va obuna) – 3 yilga

Narx

4 368 000 so'm

QQSsiz: 3 900 000 so'm

Miqdori:

Mutaxassis bilan bog'lanish:

Ishonchli qadoqlash va yukni sug'urtalash
O`zbekistonda servis xizmat ko`rsatish

Tavsif VMware vSphere SnS (yordam va obuna) – 3 yilga

VMware uchun 3 yillik obuna va texnik qo‘llab-quvvatlash xizmati (SnS) – bu vSphere mahsuloti uchun rasmiy texnik yordamga, barcha yangilanishlar va yangi versiyalarga kirish imkonini beruvchi xizmat shartnomasi hisoblanadi. U VMware vSphere'ning doimiy litsenziyasini sotib olayotganda majburiy bo‘lib, dasturiy ta'minotni dolzarb holatda saqlash va o‘z vaqtida yordam olish uchun zarurdir.

3 yillik SnS doirasida foydalanuvchi VMware kompaniyasidan kunu-tun (24×7) texnik yordam, ekspluatatsiya, sozlash va muammolarni bartaraf etish bo‘yicha maslahatlar, shuningdek My VMware portali, bilimlar bazasi va hujjatlarga to‘liq kirish imkoniyatiga ega bo‘ladi. vSphere uchun yangi versiyalar, xavfsizlik yangilanishlari va funksional yaxshilanishlar ham taqdim etiladi. Ushbu xizmat ayniqsa tanqidiy IT-infratuzilmalar uchun muhim bo‘lib, unda barqarorlik, xavfsizlik va tezkor nosozliklarni bartaraf etish muhim ahamiyatga ega.

Hurmatli xaridorlar! Iltimos, mahsulotni xarid qilishdan oldin uning tavsifini ishlab chiqaruvchining rasmiy veb-saytida tekshirib chiqing. Mahsulotning texnik xususiyatlari, mavjudligi va narxini internet-do‘kon menejerlaridan aniqlashtiring. Mahsulotning tashqi ko‘rinishi, komplektatsiyasi va xususiyatlari ishlab chiqaruvchi tomonidan oldindan ogohlantirmasdan o‘zgartirilishi mumkin.

Texnik xususiyatlar: VMware vSphere SnS (yordam va obuna) – 3 yilga

Asosiy

Turi

Qo‘llab-quvvatlash obunasi (SnS)

Nomi

vSphere SnS

Xususiyatlar

Litsenziya turi

Elektron (ESD)

Muddat

3 yil

Mo‘ljallangan

VMware vSphere litsenziyalari uchun texnik yordam va yangilanishlar

Funktsiyalar

Yangilanishlar

Dasturiy ta'minotning so‘nggi versiyalari va tuzatmalariga kirish

Texnik yordam

24/7 elektron pochta va telefon orqali qo‘llab-quvvatlash

Hodisalarni boshqarish

Murojaatlarni ustuvorlik darajasiga qarab kuzatish va tartibga solish

Imkoniyatlar

Bilimlar bazasiga kirish

VMware tomonidan taqdim etilgan onlayn manbalar, hujjatlar va tavsiyalar

O‘z-o‘zini boshqarish vositalari

Litsenziyalar va murojaatlarni boshqarish portali

vSphere bilan moslik

vSphere’ning barcha amaldagi tahrirlarini qo‘llab-quvvatlash

Qo‘shimcha

Moslik

VMware vSphere’ning barcha tahrirlari uchun litsenziyalar

Xabar yuborish

Savollaringiz bormi yoki yordam kerakmi? Quyidagi shaklni to`ldiring va biz imkon qadar siz bilan bog`lanamiz!

Tugmani bosish orqali shaxsiy ma`lumotlarni qayta ishlashga rozilik bildirasiz va foydalanuvchi shartnomasini qabul qilasiz.
+998 (95) 181 80 00

Dushanba-Juma, soat 9:00 dan 18:00 gacha

Tovarlar narxi ommaviy taklif emas
valyuta kursi yoki boshqa omillarga qarab o`zgarishi mumkin

ITRIX ©2025